اخبار

تقدير موقف | مواقف المواطنين العرب من المشاركة في المظاهرات ضدّ خطّة ليفين

تابع تفاصيل تقدير موقف | مواقف المواطنين العرب من المشاركة في المظاهرات ضدّ خطّة ليفين وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع تقدير موقف | مواقف المواطنين العرب من المشاركة في المظاهرات ضدّ خطّة ليفين
والتفاصيل عبر زمان نيوز #تقدير #موقف #مواقف #المواطنين #العرب #من #المشاركة #في #المظاهرات #ضد #خطة #ليفين


U documentu di pusizioni di ferraghju scorsu hà trattatu di e pusizioni di a sucietà araba, rapprisentata da istituzioni ufficiali è partiti arabi, versu u muvimentu di prutesta attuale in a strada israeliana contru à u pianu di u Ministru di a Ghjustizia Yariv Levin destinatu à cambià a faccia di a magistratura in Israele.

U seguimentu di e pusizioni di i partiti arabi, l’istituzioni cullettivi (cum’è u cumitatu di seguitu), è e pusizioni di i scrittori è i ghjurnalisti arabi palesanu pusizioni contradictorii in quantu à a participazione à e prutestazioni. Da una banda, ci sò partiti chì sustenenu è chjamanu a participazione di a cumunità araba in e prutestazioni, è ci sò partiti chì ùn sustene micca a participazione, in più di a pusizione di u cumitatu di seguitu, chì sustene u muvimentu di prutesta. , ma ùn hà micca invitatu i citadini arabi à participà à questu. U documentu di pusizione hà truvatu chì a participazione in manifestazioni o micca hè diventata una questione centrale o una disputa seria in a sucietà araba, è chì l’inviti à participà à manifestazioni, è a participazione attuale, sò stati modesti finu à avà, è ùn anu micca cunvince a sucietà araba per impegnà. prutesta.

Per compie a lettura di e pusizioni di a cumunità araba, stu documentu di pusizioni seguita i risultati di un sondaghju d’opinione publica realizatu da Mada Al-Carmel (per esse presentatu à a Cunferenza annuale Mada Al-Carmel – maghju 2023), è esaminatu – in ciò chì hà esaminatu – l’attitudini di a cumunità araba versu a participazione à e manifestazioni è manifestazioni. L’inchiesta hè stata realizata à a fine di ferraghju scorsu in una mostra rappresentativa di i participanti 508, è avemu dumandatu à i rispondenti duie dumande nantu à a participazione di a sucietà araba in manifestazioni è prutestazioni. A prima dumanda era: “In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di protesta in corso contr’à l’emendamenti di l’attuale guvernu israelianu à a ghjudiziaria?” A seconda dumanda: “In chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à u sistema ghjudiziariu. l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à u sistema ghjudiziariu?”

In i paragrafi seguenti, rivisemu e risposte di un campionu di rispondenti à queste duie dumande, è dopu rivedemu i risultati secondu parechje caratteristiche à u livellu individuale, per identificà e sferenze in l’attitudini individuali.

A sustegnu a participazione di a cumunità araba in a prutesta senza un desideriu di participazione persunale

Sicondu i risultati di u sondaghju (Table 1), circa 57% di i rispondenti hà rispostu chì a cumunità araba duveria participà à e manifestazioni di protesta in corso contr’à e mudificazioni di u guvernu israelianu attuale à u sistema ghjudiziariu, è circa 27% anu rispostu in negativu. mentre chì u 12% d’accordu cù a dichjarazione chì a cumunità araba deve prutestà in e cità arabe.

Tabella 1: In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di prutesta in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura ?

In cambiu per sustene a participazione di a cumunità araba in i manifestazioni, truvamu chì i rispondenti ùn anu micca interessatu à a participazione persunale in e manifestazioni. Quandu avemu dumandatu nantu à a vuluntà di participà personalmente in manifestazioni, avemu trovu (Table 2) chì a maiuranza di i rispondenti (53%) ùn sò micca pronti à participà personalmente in manifestazioni, è solu 30% sò disposti à participà à varii gradi.

Si pò dì chì a cumunità araba hè cuscenza di u periculu di u pianu di Levin è a restrizzione di u sistema ghjudiziariu, è vole chì a cumunità araba participà à a prutesta, ma ùn vole micca participà personalmente, nè sustene manifestazioni specifiche. à a cumunità araba in i paesi arabi. Ci pò esse parechje ragioni daretu à sta pusizioni, cumpresa a distanza geografica di i siti di manifestazione da i paesi arabi è a so cuncentrazione in u centru, è chì l’esperienza di a sucietà araba cù a ripressione di a polizia di i manifestanti arabi lascia un impattu negativu è ùn incuragisce micca u participazione di l’individui, è forsi u sintimu di alienazione da l’ambienti di e manifestazioni è i so slogans ùn incuraghjenu micca a sucetà araba In più, questu pò esse u risultatu di a riluttanza di l’individui à participà à a pulitica in generale. Tuttu chistu cuntribuisce à a vuluntà di participà personalmente.

Tabella 2: Finu à chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura?

I risultati di l’indagine à u livellu di l’individui riflettenu a divisione è e differenze in e pusizioni di a sucietà araba è di i partiti arabi in quantu à a participazione à e manifestazioni di prutesta contr’à u pianu di u Ministru di a Ghjustizia Yerev Levin, chì avemu discututu in u documentu di pusizioni precedente (ultimu Febbraiu).

Participazione secondu u votu à l’ultime elezzione

Sicondu i risultati di u sondaghju, secondu u votu in l’ultime elezzioni, ùn ci sò micca sferenze in i pusizioni di i rispondenti in a quistione di a participazione di a cumunità araba in a prutesta.65% di l’elettori di l’Arabi Uniti. Lista sustene a participazione di a cumunità araba in a manifestazione di prutesta, è 56% di l’elettori di u Fronte è Al-Arabiya per u cambiamentu, è u 60% di l’elettori sustenevanu l’elettori di u caucus. Per d ‘altra banda, vedemu seria differenzi in a vuluntà di l’individui di participà personalmente à a prutesta, cum’è truvamu chì 30% di l’elettori di a Lista Araba Unificata, 30% di i votanti di Front è Arabiya for Change sò pronti à participà, è solu 13% di l’elettori di Tagammu.

Tabella 3: In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di protesta in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura ?

Tabella 4: Finu à chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura?

Attitudini secondu i livelli di educazione

A pusizioni di i rispondenti sicondu l’anni di educazione (Table 5) palesa chì ci hè una discrepanza in i livelli di sustegnu à a participazione di a cumunità araba à e manifestazioni secondu l’anni di educazione.Maestru è sopra. A surghjente di sti diffirenzii pò esse attribuita à u fattu chì quelli chì anu un livellu d’istruzione superiore sò più familiarizati cù u dibattitu ghjudiziariu è puliticu in quantu à u pianu è e so implicazioni, è chì u cunflittu hè una lotta trà i currenti sionisti, è ùn si tratta micca di e dumande. è bisogni di a sucetà arabu, o forse si riflette una cuscenza trà a categuria educazione superiore chì u pianu U Ministru di a Ghjustizia pò causari li dannu finanziariu persunale s’è u dannu ecunomicu previstu da u pianu hè realizatu. Di sicuru, ùn pudemu micca esse sicuru secondu e dumande cuntenute in l’inchiesta, è capiscenu sti diffirenzii richiede un studiu più largu è più profundo.

Tabella 5: In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di prutesta in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura ?

Avemu trovu ancu chì a mancanza di vuluntà di participà personalmente à e manifestazioni (Table 6) hè alta trà tutti i livelli di educazione, eccettu per quelli chì anu un diploma di maestru o sopra. Per d ‘altra banda, u livellu di vuluntà di participà (à varii gradi) trà quelli chì anu bassu livellu di educazione era più altu ch’è quellu di quelli chì anu un altu livellu di educazione, da 40% à u livellu primariu, è 26% à u livellu primariu. u livellu di educazione preparatoriu, dopu à quale a vuluntà di participà diminuisce à circa 22% trà e categurie di studienti.

Tabella 6: Finu à chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura?

Participazione per sessu

I risultati di l’inchiesta dimustranu chì ci sò diffirenzii trà i rispondenti secondu u sessu (Table 7), cum’è e donne sustene a participazione à e prutestazioni più cà l’omi: circa 68% di i rispondenti, paragunatu à circa 52% di i rispondenti. Stu sustegnu si riflette ancu in l’accordu di e donne per participà personalmente à e manifestazioni ; Circa u 30% di e donne hà dettu (à varii gradi) chì sò pronti à participà personalmente à e manifestazioni, mentre chì circa 20% (à varii gradi) di l’omi anu dettu chì sò pronti à participà personalmente (Table 8).

Tabella 7: In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di protesta in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura ?

Tabella 8: Finu à chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura?

Participazione per fasce d’età

L’analisi di i risultati secondu i gruppi di età spiega e differenze in a sucità araba, postu chì truvamu chì u sustegnu à i gruppi di ghjuventù per participà à e prutestazioni è manifestazioni hè menu di u sustegnu à i gruppi di età maiò (Table 9). U 55% di u gruppu di età 18-34 è u 50% di u gruppu di età 35-44 hà dettu chì a participazione deve esse realizatu, mentre chì u percentualità cresce à 63% in u gruppu d’età 45-54, à 68% in u gruppu di età 55- 64, è à 60% in u gruppu d’età. Età 65 anni è sopra.

Tabella 9: In u vostru parè, a cumunità araba deve participà à e manifestazioni di protesta in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura ?

A risposta à a quistione di a prontezza per a participazione persunale mostra differenzi per generazioni (Table 10). Più di u 60% di u gruppu d’età di 18-34 anni è di u gruppu di età 35-44 hà dettu chì ùn sò micca pronti à participà personalmente (à varii gradi), mentre chì questu percentualità diminuisce in u gruppu di età maiò: à circa 50% in i 45- 54 anni, à u 43% in u gruppu d’età 55-64, è à u 45% in u gruppu di età 65 anni è più.

Stu risultatu ùn hè micca surprisante. Cume i sondaggi elettorali precedenti mostranu chì e generazioni più ghjovani sò i menu chì participanu à l’alizzioni è i più alluntanati da a situazione pulitica in Israele, è sò quelli chì anu participatu à u rigalu di a dignità in u 2021, è si sò alluntanati da i cunflitti trà l’Israele. campi israeliani. Un studiu estensivu realizatu da l’investigatore Eric Ruditsky nantu à a participazione di a cumunità araba in l’alizzioni trà 2015 è 2019 palesa una diminuzione di a participazione di i ghjovani à l’alizzioni.[1] In più di questu, un studiu realizatu da l’associu “Baladna” hà palesu u alluntanamentu di a ghjuventù da l’affiliazione partigiana è l’azzione pulitica partigiana istituziunalizata è organizata.[2]

Tabella 10: Finu à chì puntu site dispostu à participà personalmente à e prutestazioni in corso contr’à l’emendamenti di u guvernu israelianu attuale à a magistratura?

Cunclusioni

U cartulare di pusizioni pricidenti, publicatu u frivaru scorsu, chì trattava di e pusizioni di i partiti arabi, l’istituzioni cullettivi ufficiali, è certi elite, cuncludi chì u prublema di participazione à manifestazioni di prutesta contru à u pianu di u Ministru di a Ghjustizia Yariv Levin, o non-participazione. ùn hè micca diventatu un prublema cintrali o una disputa seria in a sucetà araba, è chì ci hè una atmosfera araba generale chì ùn hè micca favurevule à a participazione. Sti cunclusioni sò basati nantu à una rivista di e pusizioni ufficiali di i partiti arabi è a pusizioni di u cumitatu di seguitu, da quì a necessità di esaminà e pusizioni di a cumunità araba per mezu di un sondaghju di l’opinione publica, è a misura di a so cumpatibilità cù u cumitatu di seguitu. pusizioni di i partiti è istituzioni cullettivi.

I risultati di l’inchiesta dimustranu chì a divisione esistenti à u livellu di i partiti si trova ancu à u livellu di l’individui. Avemu trovu chì quasi 57% di i rispondenti sustene a participazione di a cumunità araba in e prutestazioni, è da l’altra banda, avemu trovu chì quasi a mità di a cumunità (53%) ùn sò micca disposti à participà personalmente à a prutesta. Sta cuntradizzione trà u desideriu di a participazione di a cumunità araba è a mancanza di desideriu di a participazione persunale mostra chì a cumunità araba sustene u muvimentu di prutesta in generale, è pò esse cuscenza di a gravità di l’emendamenti à u sistema ghjudiziariu, ma ùn ùn vede micca un locu per a participazione persunale in stu muvimentu.

L’indagine hà truvatu differenzi in u sustegnu di a participazione di a cumunità araba secondu u sessu. E donne sustenenu a participazione di a cumunità araba in a prutesta più cà l’omi. Hè statu ancu trovu chì ci sò diffirenzii secondu a generazione; E generazioni anziane sustenenu a participazione più cà i ghjovani. Ci sò ancu diffirenzii secondu u livellu di educazione, postu chì i segmenti menu educati sustenenu a participazione di l’Arabi in a prutesta.

In generale, l’indagine hà truvatu chì ci sò divisioni in a cumunità araba nantu à a questione di a participazione à e prutestazioni, è ùn avemu micca truvatu un sustegnu seriu per inizià e prutestazioni in i paesi arabi, è chì u livellu di u desideriu persunale di participà hè assai più bassu cà. u percentuale di sustegnu publicu per a participazione di a cumunità araba in e prutestazioni. Sta situazione cumplessa riflette a distanza di a cumunità araba da a participazione pulitica in generale, si traduce ancu in una diminuzione di i tassi di participazione à l’elezzioni in l’ultimi anni, l’assenza di una pusizioni cullettiva accunsentita in a cumunità araba versu u muvimentu di prutesta, è l’absenza di Prughjettu cullettivu prupostu da a cumunità araba in questa tappa.Alienazione trà a sucetà araba è i scopi di a prutesta, senza dì chì a maiò parte di e manifestazioni si facenu in i paesi ebrei luntanu da i paesi arabi.


Riferimenti:

[1] Ruditsky, Eric. (2020). Participazione di i citadini palestinesi à l’elezzioni di a Knesset. Ricerca Pulìtica, n. 148. L’Istitutu di Democrazia Israele. (pp. 52-56). [بالعبريّة]

[2] Anabtawi, Khaled. (2021). A Ghjuventù Palestiniana in i Territorii di u 1948: Percepzioni di Attitudini è Bisogni. Associu di a Ghjuventù Araba Baladna. (pp. 62-65).


تابع تفاصيل تقدير موقف | مواقف المواطنين العرب من المشاركة في المظاهرات ضدّ خطّة ليفين وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع تقدير موقف | مواقف المواطنين العرب من المشاركة في المظاهرات ضدّ خطّة ليفين
والتفاصيل عبر زمان نيوز #تقدير #موقف #مواقف #المواطنين #العرب #من #المشاركة #في #المظاهرات #ضد #خطة #ليفين

المصدر : عرب 48

السابق
استمرار تدهور الوضع الصحي للأسير خضر عدنان
التالي
الصراع في إسرائيل… تسلسل زمني

اترك تعليقاً