اخبار

ما التحديات التي يواجهها حزب العدالة والتنمية في الانتخابات التركية المقبلة؟ 

تابع تفاصيل ما التحديات التي يواجهها حزب العدالة والتنمية في الانتخابات التركية المقبلة؟  وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع ما التحديات التي يواجهها حزب العدالة والتنمية في الانتخابات التركية المقبلة؟ 
والتفاصيل عبر زمان نيوز #ما #التحديات #التي #يواجهها #حزب #العدالة #والتنمية #في #الانتخابات #التركية #المقبلة


U 14 di maghju di u 2023, i Turchi andaranu à u votu per elettu un presidente di a Republica è 600 diputati da l’Assemblea Naziunale, in cunfurmità cù a Custituzione di u 2017, chì hà trasfurmatu u sistema puliticu di u paese da un sistema parlamentariu à un sistema presidenziale. U Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu, chì hà tenutu u putere da u 2002, face una sfida maiò in queste elezzione, dopu chì l’uppusizioni accunsenu à sustene un candidatu in faccia à u presidente Recep Tayyip Erdogan. L’elezzioni turchi attiranu un grande interessu regiunale è internaziunale. Data u statutu di Turchia, regiunale è internaziunale, è l’impattu di i risultati elettorali nantu à e so pulitiche domestiche è straniere.

Prima : a prossima carta elettorale

Siconda : l’alianze elettorali esistenti

Cù a transizione di Turchia da u sistema parlamentariu à u sistema presidenziale dopu à un referendum populari in u 2017, in u quali 51,4% di l’elettori accunsenu à cambià a custituzione, paria chì l’era di i partiti individuali chì vincenu u putere in Turchia era finita, è chì l’era. di l’alianze elettorali avianu cuminciatu, chì hè ciò chì hè accadutu in l’elezzioni presidenziale è parlamentari di ghjugnu 2018, è sò state ripetute in l’alizzioni municipali chì anu fattu in 2019 in un formatu più largu; L’uppusizione Umma Alliance hà ricevutu supportu indirettu da altri partiti, cumpresu u Partitu Felicity è u Partitu Democràticu di u Populu. L’uppusizione hà basatu i so muvimenti in relazione à l’elezzioni prossime nantu à questu, purtendu à a furmazione di una tavula di 6 partiti chjamata “tavula di sei partiti”, in più di una intesa cù u Partitu Democràticu di u Populu, chì hà una maghjurità kurda. Le tableau (2) montre les principales alliances électorales, les partis qui leur sont affiliés et le candidat à la présidence que chaque alliance soutient aux élections.

I partiti chì anu un gruppu in u Parlamentu (custituitu da almenu 20 diputati), o chì anu riesciutu à ottene 5% di i voti in l’ultime elezzione, ponu presentà un candidatu à a presidenza. In questu cuntestu, Erdogan è Kilicdaroglu currianu tramindui. In quantu à i partiti chì ùn cumplenu micca sti dui cundizioni, u so candidatu hà bisognu di cullà 100 000 signatures da i citadini per sottumettenu à u Cumitatu Supremu Elettorale. Solu dui candidati anu riisciutu à fà cusì: Muharrem Ince, capu di u Partitu Balad, è ex candidatu presidenziale in l’alizzioni 2018 per l’Alianza Umma, è Sinan Ogan per l’Alianza ultra-naziunalista Ata.[3].

Terzu: i sfidi affrontati da u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu

In queste elezzione, u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu affronta sfide maiò chì determinaranu a so pusizioni in e prossime elezzioni, cum’è seguente:

1. A sfida ecunomica

Turchia hà patitu una diminuzione significativa in i so cundizioni ecunomichi in l’ultimi anni, è questu hè statu soprattuttu evidenti in a calata di u valore di a lira turca contr’à u dollaru (19,2 lira contr’à un dollaru), è l’aumentu di l’inflazione, chì hà righjuntu più. più di 80 per centu à a fine di u 2022 prima ch’ellu hè cascatu à u percentu di 55. % in February 2023, in un mumentu chì u guvernu prova di trattà cù l’impattu di u terrimotu devastanti chì hà colpitu u paese à principiu di ferraghju 2023. Si crede chì a calata ecunomica hà affettatu l’attitudini di l’elettori chì si lamentanu di i prezzi elevati è di l’erosione di u putere di compra. Ùn hè micca chjaru in chì misura i prugrammi speciali di u guvernu per affruntà a crisa ecunomica anu riesciutu à restaurà a fiducia di u publicu. È avia annunziatu grandi prughjetti di l’abitazione in pagamenti simplici, in più di aumentà i salarii di l’impiegati, annunziendu l’impiegazione di più citadini, è ancu annunziendu un aumentu di pensioni per i pensionati, annullà i debiti di i studienti è di certi altri gruppi più vulnerabili, in in più di i prugrammi anti-inflazione in corso per rinvià a fiducia. In e settimane à vene, u presidente Erdogan si prepara à annunzià novi prugrammi è campagni in un ultimu tentativu di restaurà a fiducia di l’elettore in a capacità di u guvernu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu per affruntà a situazione ecunomica.

2. L’« unità » di l’uppusizione

Hè a prima volta chì u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu, da quandu hè ghjuntu à u putere in u 2002, hà affruntatu una coalizione d’uppusizione diversa chì riunisce partiti di diverse ideologie è orientazioni, cumpresi gruppi di manca, naziunalisti, cunservatori è liberali, in più di partiti è persunalità chì anu difettatu da u so partitu. Tutti issi partiti scontranu nantu à un scopu, chì hè di caccià u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu è u so capu da u putere, è restaurà u sistema parlamentariu.

Attualmente, 7 partiti di l’uppusizione si sò riuniti nant’à e grandi linee di sta strada, per scopu di cambià dopu avè fiascatu dapoi più di duie decennii. Certi di sti partiti anu guadagnatu più fiducia dopu avè vintu l’elezzioni municipali maiò in Ankara è Istanbul in 2019. U Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu cerca di scuntrà sta sfida allargendu a so alleanza, chì attualmente include u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu è u Partitu di a Gran Unione, per include u Kurdish Huda Bar Party è u New Welfare Party.[4].

3. A dispunibilità di una copertina cunservatore per l’uppusizione secular

In l’ultimi dui decennii, u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu hà sappiutu attruverà è mobilizà a maiò parte di u bloccu cunservatore in u paese di fronte à l’uppusizione, chì hè stata largamente vista ostile à i tendenzi religiosi conservatori. Tuttavia, l’uppusizione hà sappiutu in l’ultimi anni à cambià sta maghjina, avvicinendu più à a strada conservadora turca, soprattuttu cù l’adesione di partiti, cumpresu u Partitu di u Futuru guidatu da Ahmed Davutoglu, è u Partitu di a Felicità guidatu da Karamoula Oglu, chì sò tutti dui. affiliate cù e forze cunservatore in u paese.

Cù u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu chì mette in dubbitu a credibilità di l’uppusizione, a so vicinanza à a strada cunsirvatrice è a so alleanza cù e forze chì l’esprimenu rapprisentanu una sfida chì ùn pò esse ignorata. In un sistema di votu unicu, attrae u 2-3 per centu di u votu cunservatore pò fà a diferenza. Queste preoccupazioni anu incitatu l’AKP à entre in negoziati difficili cù u novu Partitu di Benessere per persuadà à unisce à a so allianza, per attirà l’elettori di u Partitu Felicity, allineatu à l’uppusizione.[5].

4. L’elettore curdu

Cù l’eccezzioni di i partiti naziunalisti Kurdi, u Partitu di a Ghjustizia è di u Sviluppu hà avutu u più grande numeru di voti curdi in Turchia, ma a so alleanza cù u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu, è u colapsu di tutte e speranze in u prucessu di pace per risolve i Kurdi. prublema lanciata da u presidente Erdogan in u periodu 2013-2015, tuttu hà purtatu à un colapsu elettore Kurdish per ellu. Tuttavia, l’uppusizioni ùn pudia micca prufittà di sta situazione, per via di l’incapacità di u Partitu Populare Republicanu di truvà un terrenu cumunu cù l’uppusizione kurda rapprisintata da u Partitu Democràticu di u Populu (i so voti sò stimati à circa 10% di u bloccu tutale di l’elettori in ). Turchia). Ma sta situazione hà avà cambiatu; Cum’è e caratteristiche di l’intelligenza sò recentemente emerse trà i dui partiti, chì ponu esse una sfida impurtante per u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu. U Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu cerca di debilità sta alleanza emergente per mezu di i seguenti: prima, per pruvà à ligà u Partitu Democràticu di u Populu cù u PKK, chì hè classificatu cum’è una urganizazione terrorista in Turchia; Siconda, alliendu cù u Partitu Huda Bar, un picculu partitu islamista kurdu chì a quota di votu variava trà 1,5 è 2 per centu. Inoltre, u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu hè travagliatu per numinà figure influenti curde à u parlamentu. Per ottene risultati megliu trà i Kurdi[6].

5. A diminuzione di u sustegnu à a coalition dirigente

I sondaggi di l’opinione publica indicanu una diminuzione cuntinua di u sustegnu à u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu in l’elezzioni parlamentari, da 49% in l’alizzioni 2015 è 42% in l’alizzioni 2018, à circa 33-35% avà. U presidente Erdogan cerca di prisentà una lista curretta di candidati à u parlamentu. Un indicazione di questu hè u fattu chì una quantità di ministri chì gode di pupularità sò stati spinti à candidà in l’elezzioni parlamentari, cumpresu 11 ministri chì si sò distinti durante u disastru di u terrimotu.

In quantu à u so alliatu, u Partitu di u Muvimentu Naziunale, chì hà vintu più di 16% di i voti in l’alizzioni di ghjugnu 2015, u so tassu di sustegnu hè attualmente à circa 8%. Questu significa chì hè vicinu à u sogliu eletturale chì a coalition dirigente hà ridutta l’annu passatu, da 10% à 7%, per assicurà l’ingressu di u Partitu di u Muvimentu Naziunale in u Parlamentu. U mutivu principalu di a decadenza di u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu hè chì u bonu partitu chì hà difettatu da ellu hà sappiutu attruverà una parte impurtante di a so basa elettorale. U percentualità di sustegnu à stu partitu attualmente, sicondu i sondaggi d’opinioni, hè di circa 12%. A coalition dirigente hà pruvatu à introduci mudificazioni à a lege elettorale per assicurà chì i voti di i diputati in a listessa coalizione sò distribuiti in e regioni, invece di sparghje in tutta a Turchia. Per chì questu sia in l’interessu di u Partitu di u Muvimentu Naziunale[7].

6. Ingressu di una nova generazione di elettori

Circa 13 milioni di i 64 milioni di votanti turchi appartenenu à a generazioni chjamata “Z”; Quelli nati in u 1997 in poi. 6 milioni di elli vutaranu, per a prima volta, in l’alizzioni di u 2023. In questu cuntestu, ci hè una tendenza generale trà stu segmentu, chì cunnosci solu u guvernu di Ghjustizia è Sviluppu è u so presidente, à cambià; Soprattuttu in vista di i so diversi interessi da i gruppi di età maiò, a so grande esposizione à u cuntenutu di e social media, è a so mancanza di cuscenza di a diferenza chì u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu hà fattu in Turchia da quandu hè vinutu à u putere in 2002. I grandi sforzi fatti da stu partitu per cumunicà cù a generazione più ghjovana, hè difficiule Stima l’impattu di sti sforzi nantu à a decisione elettorale per questa fascia d’età, soprattuttu in vista di e campagne di misinformazione diffusa per mezu di e social media.[8].

7. A sfida di a seconda volta di l’elezzioni presidenziale

I dui partiti in cuncurrenza cercheranu di vince a prima volta di l’elezzioni presidenziale, ma i dati attuali indicanu chì nisun candidatu hà da pudè decide in questa volta, soprattuttu in vista di a multiplicità di candidati. In cunsiquenza, i risultati di l’elezzioni parlamentari chì sò emessi duie settimane prima di a seconda volta di l’elezzioni presidenziale puderanu impone novi dati, è u tassu di participazione, è a pussibilità chì l’opinioni di l’elettori seranu affettati da i risultati di l’elezzioni parlamentari. esse indicatori impurtanti in questu sensu. Una parte di u publicu non-partigianu pò cercà un certu equilibriu. Cumu pò dà u so votu à u partitu chì ùn hà micca vintu a maiurità in u Parlamentu, mentre chì un’altra sezione pò preferite a stabilità è dà à u partitu vincitore u so votu in l’elezzioni parlamentari, ancu s’ellu ùn hà micca vutatu per ellu. Avemu da signalà in questu cuntestu chì u percentuale di riluttanza in Turchia ùn hè micca chjucu.

8. Disastru di u terrimotu

U terrimotu di u 6 di ferraghju, chì hà causatu circa 50 000 morti è una grande distruzzione, hè previstu d’avè un impattu impurtante nantu à i risultati di l’elezzioni prossime. Ancu s’è l’opinione publica ùn tene micca u guvernu rispunsevuli di u disastru, sicondu i sondaggi di l’opinione publica, a risposta di u guvernu à questu hè statu u sughjettu di assai dibattiti, soprattuttu chì l’uppusizione hà pruvatu à prufittà di quessa per mette in luce i difetti di l’azzione di u guvernu. in i primi ore è ghjorni di u disastru. In cuntrastu, l’AKP hà pruvatu à trasfurmà u disastru di u terrimotu in una “uppurtunità”; Offrendu grandi prugrammi destinati à furnisce una compensazione à quelli affettati, sia per l’assistenza finanziaria diretta sia per i prugrammi di ricustruzzione[9]. Sembra chì u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu ùn hè statu affettatu da u terrimotu, è chì a materia hè u cuntrariu. A causa di a dependenza di u publicu affettatu principarmenti nantu à u travagliu di u guvernu, chì cuminciò à faltering, è si trasformò in un travagliu intensivu è efficace à u livellu di u succorsu, è à u livellu di a pianificazione rapida per a ricustruzzione ancu.

9. U schedariu di rifuggiati

L’impurtanza di u schedariu di refugee hè diminuitu à u mumentu prisente, soprattuttu dopu à u terrimotu, ma l’uppusizione hà sfruttatu stu schedariu, in gran parte, durante l’ultimi anni, è hà avutu relativamente successu à mantene u guvernu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu rispunsevule. per stu prublemu, è hè statu più riesciutu à ligà lu à a calata di u statutu ecunomicu di u citadinu. Dunque, u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu hà pigliatu parechje misure per risolve sta crisa è ritirà da e mani di l’uppusizione. In ogni casu, hè prubabile chì sta questione tornerà à diventà una questione elettorale impurtante cum’è a data di l’elezzioni si avvicina è a situazione ecunomica cuntinueghja à calà.

10. Rilazioni esterni

In vista di a nurmalizazione di u guvernu turcu, durante l’ultimi dui anni, di e relazioni cù una quantità di paesi di a regione, l’uppusizione, per a so parte, prova di cunvince l’elettore turcu chì ci hè un prublema in e relazioni estere di Turchia, chì u Partitu di a Ghjustizia è u Sviluppu hè rispunsevuli di questu, è chì s’ellu vene à u putere, cercherà di migliurà e rilazioni di u paese cù e putenzi maiò (in particulare i Stati Uniti d’America è l’Unione Europea), è cù i so paesi vicini cum’è bè; In una manera chì affetta positivamente e so relazioni cummerciale è d’investimentu, è cuntribuisce à migliurà a situazione ecunomica di u citadinu turcu.

Cunclusioni

Cù l’elizzioni turchi chì si avvicinanu, l’istituzioni di votazione sò in corsa in tentativi di misurà e tendenze di l’elettori. Malgradu u scetticismu di parechji sondaghji, chì certi credi chì ponu esse destinati à guidà e scelte di l’elettori, certi di sti sondaggi seri indicanu una grande cunvergenza trà i contendenti. I so valutazioni di appruvazioni varienu trà 42 è 46%. Dunque, hè difficiule di sapè quale seranu i risultati. Malgradu a chjara diminuzione di u sustegnu di u partitu di u guvernu per via di i motivi sopra citati, ogni cambiamentu dependerà di a cuesione cuntinuata di a coalition di l’uppusizione, chì deve esse sottumessi à parechje teste prima di ghjunghje à a data di l’elezzioni, u primu di quale hè l’accordu di parlamentari. listi.


[1] “YSK: May 14 seçimlerine 36 siyasi parti katılacak”, BBC News Türkçe, 3/11/2023, accessed on 3/4/2023, à:

[2] U Partitu Democràticu di u Populu hà annunziatu ch’ellu entrerà sottu u paraplu di u Partitu di a Manca Verde, per via di a pussibilità di chjude u partitu, in vista di u casu presentatu contru à ellu da u Procuratore Pùblicu di a Corte d’Appello in Ankara, dopu à A Corte Custituziunale hà ricusatu di posponà l’audizione di a scusa di u partitu finu à dopu à l’elezzioni, è hè previstu chì a scusa serà intesa u partitu l’11 d’aprile di u 2023.

[3] Jaber Omar, “4 Candidati per l’Elezzioni Presidenziali Turchi … Cunnisciteli”, Al-Araby Al-Jadeed, 3/31/2023, vistu u 4/3/2023, à:

[4] “Ittifaklar genişleme peşinde: Hangi ittifak hangi partiyle görüşüyor?” NTV, 3/13/2023, accessed on 3/4/2023, à:

[5] Burhanettin Duran, “Kılıçdaroğlu Algısını Yeniden Kurmak”, SETA, 3/14/2023, accessed on 3/4/2023, à:

[6] “Son dakika: HÜDA-Par’dan Cumhur İttifakı’na destek”, Sabah, 3/11/2023, accessed on 3/4/2023, à:

[7] Okan Yücel, “Meclis’te kabul edilen yeni seçim yasası hangi değişiklikleri getiriyor?” Medyascope, 3/1/2022, accessed on 3/4/2023, à:

[8] Hande Fırat, “Kaos yaratacak manipülasyonlara alet olmadan partiler sandık başında bulunmalı”, Hurriyet, 3/21/2023, accessed on 3/4/2023, à:

[9] Evren Balta, “Deprem oy verme tercihlerini değiştirir mi?” Rapportu Yetkin, 3/1/2023, accessu u 28/12/2022, à:


تابع تفاصيل ما التحديات التي يواجهها حزب العدالة والتنمية في الانتخابات التركية المقبلة؟  وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع ما التحديات التي يواجهها حزب العدالة والتنمية في الانتخابات التركية المقبلة؟ 
والتفاصيل عبر زمان نيوز #ما #التحديات #التي #يواجهها #حزب #العدالة #والتنمية #في #الانتخابات #التركية #المقبلة

المصدر : عرب 48

السابق
إصابات إحداها خطيرة واعتقالات بالضفة والقدس
التالي
هل سنراه مكبلا بالأصفاد؟ السيناريوهات المحتملة بعد اتهام ترامب

اترك تعليقاً