تابع تفاصيل لماذا لم تولد أو لم تنجح الأحزاب والحركات الفلسطينية الجديدة؟ وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع لماذا لم تولد أو لم تنجح الأحزاب والحركات الفلسطينية الجديدة؟
والتفاصيل عبر زمان نيوز #لماذا #لم #تولد #أو #لم #تنجح #الأحزاب #والحركات #الفلسطينية #الجديدة
Trà i fenomeni chì meritanu cuntemplazione è studiu hè u fenomenu di a fallimentu di furmà novi partiti pulitichi è muvimenti, malgradu i decine di tentativi chì avemu assistitu, è chì e fazioni chì sò sempre esistenti o attive sò state stabilite decennii fà, è più impurtante. u fallimentu di implementà u prugramma o prughjettu naziunale ch’elli anu aduttatu, nè I slogans chì aghju suscitatu, ma ciò chì hè accadutu à a fine hè assai peggiu, cum’è l’occupazione s’hè allargata occupendu u restu di a Palestina (i terreni di u 1967), è s’hè approfonditu da quellu data, è l ‘evidenza di stu hè l ‘arrivu di u numeru di settlers in Cisjordania à circa un milione, oltri a lu sviluppu di piani chì sò esse implementatu à cresce u numeru à dui miliuna.
Ci hè altre evidenza cum’è l’occurrence è a continuità di a divisione pulitica, giugrafica è istituziunale, è a so rapida progressione à a trasfurmazioni in a separazione è a marginalizazione di a causa palestiniana. Cume u so statutu è l’impurtanza diminuinu in e priorità arabe, regiunale è internaziunali.
Ci hè parechje motivi daretu à u fallimentu di i tentativi di furmà novi partiti pulitichi è movimenti, i più impurtanti sò i seguenti:
U primu mutivu: a dominanza di i movimenti Fatah è Hamas in u spaziu puliticu
Ci sò quelli chì attribuiscenu u fallimentu di i tentativi ripetuti di furmà novi partiti è muvimenti à a duminazione di e faczioni, in particulare i movimenti Fatah è Hamas, nantu à a maiò parte di u spaziu puliticu, è u cuntrollu di ognuna di elli nantu à u putere, ancu s’è sò sottu occupazione è in vista di a divisione. Questu hà permessu à ognunu di cuntrullà e carte è l’arnesi di u putere, cum’è l’abilità di impiegà un gran numaru nantu à e basi, i più impurtanti di quali sò partigiani è fraccionali, è finanzià e duie autorità da aduana è tasse è da paesi, muvimenti è gruppi chì sustenenu a causa palestiniana in generale. E duie autorità godenu ancu u sustegnu di partiti è paesi specifichi, nutendu a diffarenza trà elli in parechje cose, soprattuttu in quantu à u sustegnu à l’autorità in Cisjordania, chì hè sempre qualificata da ampii circles cum’è l’autorità legittima, è u sustegnu per l’autorità di facto in a Striscia di Gaza.
Ci sò opinioni chì tene chì ùn era micca stata per u stabilimentu di l’Autorità, è l’aiuti arabi è internaziunali apprupriati chì hà ricevutu, dapoi a so creazione, avissi avutu circa $ 40 miliardi; U muvimentu di Fatah chì guida l’Autorità, o più currettamente l’Autorità hè guidata da u so nome, si ritirò, o ancu cessatu d’esiste. Aghju scrittu prima annantu à questu, è sò unu di i scrittori chì anu scrittu parechji anni fà nantu à a trasfurmazioni. di “Fatah” in u “Partitu di l’Autorità” o u “Partitu di l’Impiegati”.
Sta materia hà cuminciatu à dà fruttu quandu Fatah hà dissolutu cumplettamente in u putere. Hè raru per ellu ùn esse un membru di Fatah chì ùn hè micca affiliatu o un impiigatu in un ministeru o apparatu di sicurità o in i dipartimenti di l’OLP. A dissoluzione di u putere di Fatah hà purtatu à diventà un ostagiu di l’autorità, micca u so capu.Comu un impiigatu pò guidà u so capu è u ministru à u travagliu?
U stabilimentu di l’autorità hè stata accumpagnata da a marginalizazione è a nana di l’OLP. Induve i so istituzioni sò stati messi in a frigorifera, è chjamati solu quandu hè necessariu, è u so bilanciu hè diventatu una piccula partita in u bilanciu di u putere, in più di marginalizing u muvimentu naziunale cù e so diverse fazioni, è micca di creà una alternativa chì saria statu. capace, si cristallizza, di piantà stu destinu. Ciò chì hè accadutu cù “Fatah” hè accadutu cù “Hamas”, ancu s’è cù diverse cundizioni è caratteristiche, ma hè affundatu in larga misura in l’autorità chì cuntrullava per prutege a resistenza, è a materia si vultò in u risultatu di i carichi di l’autorità à u fattu chì a resistenza pruteghja l’autorità in u settore più cà l’autorità pruteghja a resistenza.
U sicondu mutivu : ùn mette in avanti un prughjettu naziunale alternativu integratu
I partiti è i muvimenti novi ùn anu prumessu un prughjettu naziunale alternativu integratu, o si rivoltavanu in u quadru di prughjetti, prugrammi è fazioni esistenti, o si cuntentavanu di criticà è di oppone à elli senza prisintà una alternativa teorica è pratica integrata.
Piatta stu fattu piattendu daretu à una chjama à l’elezzioni, o daretu à una chjama à aduttà resistenza.L’elezzioni sò un mezzu, micca un scopu, sò una parte impurtante di u sistema demucraticu, micca a parte più impurtante di ellu. micca ind’un sistema demucraticu, diventanu una questione cusmetica per i regimi dittatoriali.L’elezzioni falsificate per perpetuà a so vita è approfondisce u so cuntrollu, è questu hè per i stati sovrani indipendenti, mentri per e duie autorità sottu occupazione diretta è indiretta, vale à dì. altra storia.
In quantu à a resistenza, hè un mezzu è micca un fini, un scopu, o un idolu chì veneremu. Ùn serà micca una strategia di liberazione, ma piuttostu un banditu, o un mezzu per serve interessi spiciali o un prughjettu lucale, regiunale o internaziunale, o tutti, o solu un mecanismu d’autodifesa di fronte à u cuntinuu culuniale razzista. , colonu, aggressione culuniale, chì ùn hà micca chjusu è hè cuntenta di ciò chì hà rializatu, Piuttostu, hè sempre apertu è hà ghjuntu à una tappa induve certi di i so poli crede chì sò avà capaci di risolve è liquidate a causa palestiniana in grande. , passi rapidi, è micca à pocu à pocu, cum’è accadutu per longu periudi, è questu hà affundatu Israele in una crisa senza precedente nantu à a so identità è u rolu trà i so fundatori è i so dirigenti attuali.
Iè, senza resistenza, a prima di quale hè a resistenza armata, una faczione o un partitu palestinese, vechju o novu, ùn pò micca guadagnà una grande pupularità, per via di a radicalità di u cunflittu è l’aggressività è a criminalità di u prugettu coloniale sionista. hà dettu chì u “Denu di i Lioni” hè lucale, amorfu è ùn manca assai elementi è cumpunenti quandu una chjama di manifestazioni hè fatta chì millaie rispundenu in diverse riunioni.
Ùn si pò ancu avanzà senza un prughjettu naziunale demucraticu, chì nasce da a specificità palestiniana, chì esige una cumminazione di cumpetenze naziunali è demucratiche, ma cù a predominanza di i travaglii naziunali. Perchè u cunflittu hè una lotta esistenziale è radicali, è micca nantu à e fruntiere, è u palcuscenicu hè una tappa di liberazione naziunale, accumpagnata da i compiti di custruisce una demucrazia, è chì u muvimentu sionista ùn accetta micca un accordu ancu s’ellu hè disfunzionale. in u so favore, è u destinu di l’accordu di Oslo hè u megliu tistimunianza di questu.
A vera demucrazia, chì include a separazione di i trè putenzi, l’indipendenza di a magistratura è u statu di dirittu, l’appellu à u populu di l’elezzioni periodichi, a realizazione di a ghjustizia è u prugressu suciale, u rispettu di i diritti umani è di e libertà basi, cumpresi libertà d’opinione, i media è e social media, a realizazione di ugualità, accountability, accountability è publicità; Ùn si pò esse decisu sottu à l’occupazione, cum’è l’elezzioni periodiche libere è ghjuste, chì i risultati sò rispettati, ùn ponu esse tenute sottu à l’occupazione, cum’è u sviluppu durevule è l’indipendenza ecunomica ùn si ponu ghjunghje sottu à l’occupazione.
Ciò chì precede ùn significa micca micca sforzu per l’incarnazione di a demucrazia, cumpresi elezzioni periodiche, nè micca fà elezzioni in tutti i settori è à tutti i livelli ogni volta chì hè pussibule, ma in a realizazione chì questu hè in u cuntestu di a lotta demucratica naziunale, in l’intesa. Ùn ci hè nè libertà seria nè demucrazia. Ùn ci hè micca un sviluppu reale è sustenibile, salvu dopu a fine di l’occupazione è ghjunghje à a sovranità in un statu palestinese à e fruntiere di u 1967, o in un statu demucraticu annantu à tutta a Palestina dopu a scunfitta di u muvimentu sionista è u smantellamentu di u sistema razzista di privilegi.
U terzu mutivu: l’influenza di fatturi esterni
U prublema palestinese hè ghjuntu cum’è una questione internaziunale, influenzata da l’assi è i stati regiunale è internaziunale, in particulare quelli in u cuntrollu di u sistema internaziunale è regiunale. Data l’impurtanza di a Palestina è u so locu strategicu, è l’emergenza di Israele cum’è una estensione è parte di un prughjettu coloniale glubale, è micca per risolve a quistione ebraica. Dopu à u stabilimentu d’Israele è a so nova occupazione in u 1967, l’occupazione hè diventata un attore maiò chì ùn si pò micca ignurà, è ci vole à fà i piani per sfurzà i so piani è i so scopi, micca per fà cum’è s’è no simu in Svizzera.
In questu cuntestu, ogni alternativa palestiniana deve avè una portata o una prufundità àrabbu, regiunale è internaziunale. L’occupazione, chì hà a sovranità nantu à a terra, a pupulazione è e risorse, ùn si ferma in brama mentre vede un cambiamentu chì hè accadutu o pò esse. accadi contru à i so interessi è i so scopi.Intervene per impediscenu, qualchì volta prima, è qualchì volta dopu à u fattu.
Quandu l’elezzioni legislative palestinesi anu fattu in u 2006, l’occupazione li permette di fà. Perchè l’estimi americani, israeliani, arabi è palestiniani s’aspittavanu à Fatah è i so alleati per ottene una maiurità; Vale à dì, u campu di l’insediamentu è Oslo, è questu permetterà, se l’avvenimentu previstu hè accadutu, per cuntene à Hamas è l’altri fazioni di resistenza, chì anu participatu à a seconda elezzione mentre boicottavanu e prime elezzione in u 1996, unendu à elli sottu à Oslo. autorità; Vale à dì, senza mette a cundizione di sbarazzà d’Oslo cum’è una cundizione per participà à l’elezzioni, è quandu i risultati eranu cuntrariu à l’aspettattivi, sò stati annullati.
L’occupazione hà ancu aiutatu à a divisione, chì custituisce una seconda catastrofa per i Palestiniani, ancu s’è certi elogianu a so benedizzione perchè impediscenu u contenimentu di a resistenza, cum’è dicenu, ignurà chì a resistenza esiste, ma hè diventata assediata è esposta constantemente à l’aggressione. , è serve l’autorità in Gaza com’è u risultatu di a divisione più di ciò chì hè. Strategia di liberazione.
U quartu mutivu : a tirania di u lucale è di u regiunale sopra u naziunale
I novi movimenti lucali o regiunale è partiti sò duminati da a spontaneità è l’approcciu “in muvimentu hè una benedizzione”. In u sensu chì hè cunfinatu à a Cisjordania è a Striscia di Gaza, è qualchì volta à unu di elli, o parti di elli, mentre chì u populu palestinese, chì conta avà più di 14 milioni, hè fora di i so cunti, o sò inclusi. in modu formale, cum’è a participazione di e donne hè fatta cum’è accessori, è micca per crede in u so rolu di a mità di a sucetà chì face parte di ella.Senza l’implicazione è liberazione di e so energie, u populu ùn pò esse liberatu puliticamenti. o suciale. Inoltre, certi fucalizza nantu à un settore specificu, cum’è i prufessori o a securità suciale, senza ligà cù l’altri settori, è l’impurtanza di u cambiamentu in l’istituzioni pulitiche chì ultimamente cuntrollanu a decisione, è senza cambià, ùn pò esse micca un cambiamentu fundamentale stabile. ogni settore o campu.
Riproduce esperienze precedenti
Ci sò altre ragiuni, cum’è u fattu chì i fundatori di i novi muvimenti è partiti sò soprattuttu anziane chì appartenevanu à i vechji facci chì esistinu sempre, è cusì riproducenu i stessi vechji spirienzi, o cù pochi cambiamenti, senza avè a capacità di mantene l’attualità di i cambiamenti è di i sviluppi è di l’interazzione produttiva cun elli. , nè l’arnesi necessarii di u cambiamentu, è senza pudè attruverà a ghjuventù, senza quale nisun partitu o muvimentu pò risurrezzione.
Si cuncentranu ancu nantu à u travagliu da u cima, micca da u fondu, è scommettenu nantu à a risposta di a dirigenza stessa, o di e fazioni in generale, o di i leftists, o alcuni di elli piglianu una postura nichilista versu tutti, è fucalizza nantu à u slogan è u scopu di rovinà a dirigenza attuale, è ùn sò micca capaci di influenzà o Una folla chì hè mintuvata in i manifestazioni è i muvimenti chì urganizanu, per quessa ùn hè micca cruciale per annunzià u cambiamentu imminente, ma piuttostu per furnisce e so cundizioni, è ghjunghje. u massimu chì pò esse rializatu in ogni stadiu.
Ci sò quelli chì riducenu l’impurtanza di a questione naziunale è l’uppusizione à l’occupazione, è fucalizza nantu à migliurà e cundizioni di vita sottu occupazione, è sustene l’impurtanza di difende i diritti è e libertà à a spesa di u prublema naziunale, in più di u l’esistenza di i muvimenti staghjunali in i quali i ghjovani participanu una volta à l’annu o parechji anni, o durante a tappa attuale L’intervallu trà l’ottenimentu di un maestru è un dutturatu. Ci sò quelli chì sottovalutanu a forza di u sistema puliticu, malgradu a realizazione di a so debulezza, ùn sanu micca chì i fatturi esterni ghjucanu un rolu crescente in a so sopravvivenza, è ponu cercà di ricustruisce in una forma nova, peghju, è chì a mancanza di una alternativa face. hè l’unica realità cuntinuu.
Una visione cumpleta hè necessaria
Sti partiti è i muvimenti ùn ponu micca ottene ciò chì aspiranu senza cristallizà una visione è un pensamentu cumpletu chì assorba l’esperienza palestiniana, estrae lezioni è lezioni da ellu, è risponde à a quistione: Perchè u populu palestinianu ùn hà micca vintu malgradu e so lotte, sacrifici, è longu. soffrenu, è perchè ùn ghjunghje sin’à rializazioni in cunfurmità cù i so scopi?Questi eroici è sacrifici, ùn hè micca abbastanza à tene i fattori subjective o esterni, o dui, rispunsevuli, ma piuttostu un diagnosticu è trattamentu deve esse furnitu?
Fatah hà guidatu; Perchè hà presentatu una nova pruposta, è si concentrava nantu à l’impurtanza di a dimensione palestiniana in u cunflittu è a so priorità, senza ignurà l’impurtanza di l’altri dimensioni, è s’hè apertu à tutti i currenti, è a scunfitta di ghjugnu è a battaglia di a dignità l’aiutò. per assume a dirigenza.
In quantu à Hamas, hà cumpetitu per a dirigenza. Perchè si prisintò com’è una alternativa, è curria l’alizzioni sottu à u prugramma di cambiamentu è di riforma, dopu chì a dirigenza è u so prugramma hà righjuntu una strada morta, è l’ascesa di l’Islam puliticu hà ancu aiutatu, in più di u fattu chì a resistenza armata. era una di e leve più impurtanti chì hà risuscitatu i movimenti Fatah è Hamas.
Ùn hè ancu pussibule di rializà i scopi di sti partiti è muvimenti senza rializà a relazione trà u patriottu è u demucraticu, trà u patriottu è u naziunalistu, l’islamicu è l’internaziunale cù u primatu di u patriottu, è trà i vivi è i naziunalisti. direttu è l’interim è i scopi grandi è distanti è i sogni, è trà Palestina è u so arabu, umanu, prufundità liberatori, è a so influenza mutuale è interaczione cù ciò chì succede in a regione è u mondu, è senza ridefinisce u prugettu naziunale, dopu tante acque scorrivanu in u fiumu palestinese… u prugettu chì definisce i scopi, i diritti, i principii, i valori basi, e forme di travagliu è di lotta, tappe è alleanze chì uniscenu tutti i Palestiniani induve sò, è hè coherente cù l’unità di a causa. a terra, u populu è u racontu storicu, è chì piglia in contu Cum’è e circustanze spiciali è i compiti vissuti da ogni cumunità palestinese.
Basatu nantu à quì sopra, u cambiamentu vene, vene; Perchè hè a norma di a vita, è ùn ferma micca cum’è hè, ma hè, è hè un prucessu storicu graduali à volte, è rivoluzionariu à l’altri tempi chì si faci cù salti qualitativi, ma principia cù dà priorità à cristallizà u teoricu. è una alternativa pratica à ciò chì esiste senza abbandunà à a realità o saltà da ellu, è ci sò variàbili arabi, regiunale, internaziunali è israeliani Una donna palestiniana custituisce una occasione storica chì aspetta chì qualcunu a sfrutta.
تابع تفاصيل لماذا لم تولد أو لم تنجح الأحزاب والحركات الفلسطينية الجديدة؟ وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع لماذا لم تولد أو لم تنجح الأحزاب والحركات الفلسطينية الجديدة؟
والتفاصيل عبر زمان نيوز #لماذا #لم #تولد #أو #لم #تنجح #الأحزاب #والحركات #الفلسطينية #الجديدة
المصدر : عرب 48