تابع تفاصيل تدمير عشرات منازل المدنيين وتهجير قسري للمئات إثر العدوان في غزة وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع تدمير عشرات منازل المدنيين وتهجير قسري للمئات إثر العدوان في غزة
والتفاصيل عبر زمان نيوز #تدمير #عشرات #منازل #المدنيين #وتهجير #قسري #للمئات #إثر #العدوان #في #غزة
I dati indicanu chì e forze d’occupazione anu trasfurmatu e case residenziali protette da u dirittu internaziunale in miri legittimi per i so attacchi militari, chì sò attacchi chì cercanu a dissuasione è a punizione cullettiva in più di a so natura civile.
E forze d’occupazione israeliane cuntinueghjanu a so aggressione contr’à a Striscia di Gaza per u quintu ghjornu di fila, è intensificanu i so attacchi à e case residenziali usendu missili cù capacità distruttive assai grandi chì causanu danni severi à decine di case è strutture civili in a vicinanza di l’isula. case mirati Centinaie di civili per forza sottu à u pesu di u bumbardamentu.
U risultatu di u travagliu di monitoraghju è di documentazione, chì u Centru Al-Mezan per i Diritti Umani cuntinueghja in a Striscia di Gaza, indica chì u numeru di martiri s’hè alzatu à 33, cumprese 6 zitelli è 4 donne, è altri 147 sò stati feriti, cumprese 48 zitelli è 26 donne. U risultatu di u travagliu di monitoraghju finu à a data indica chì e forze di l’occupazione anu distruttu cumplettamente 57 unità d’abitazioni, abitate da 58 famiglie cumposti da 374 individui, cumprese 133 zitelli è 53 donne, in più di circa 300 unità di abitazioni parzialmente dannighjate, è sposti di forza centinaie di persone. i zitelli è e donne, e so case sò state distrutte.
Una dichjarazione di u Centru Al-Mezan hà dettu: “L’attacchi militari sparghje u terrore in i cori di a sicura, cumpresi i pazienti chì si trovanu in ospedali, dopu chì l’attacchi à case residenziali o terreni agriculi anu dannatu l’ambulanza è l’edificiu d’emergenza di u Ministeru di a Salute. , è l’edificazioni di i dipartimenti di l’Hospital di i Martiri Al-Aqsa. ” In u guvernatoratu cintrali, è in u Centru di Salute di Muscat in u guvernatore di Khan Yunis, l’attacchi feriti un numeru di persunale medico.
Hà aghjustatu: “L’autorità di l’occupazione cuntinueghjanu à chjude cumplettamente i traversate di a Striscia di Gaza per u quintu ghjornu in una fila, in un tentativu di spinghje a Striscia è i so residenti in una vera catastrofa umanitaria. In questu cuntestu, l’Unione di Municipalità di a Striscia di Gaza hà annunziatu chì un disastru ambientale è di salute minaccia a vita di i residenti di a Striscia, cum’è u risultatu di e piante di depurazione di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di l’acqua di a sguassatura di u pumping di 120.000 tazzi per ghjornu in u mare per via di a mancanza di carburante. è chì circa 200 pozzi per l’acqua potabile sò minacciati di piantà di pumping l’acqua per a pupulazione, in più di a seria minaccia di deterioramentu di e cundizioni di l’energia elettrica, chì hè minacciata da impedisce l’entrata di carburante à a centrale elettrica, per arrestà completamente. a centrale elettrica Questu serà una seria minaccia per a cessazione o a diminuzione di i servizii di basa chì sò indispensabili per a vita di a pupulazione “.
U Centru Al-Mezan per i Diritti Umani hà rivisitu l’attacchi più impurtanti chì hà monitoratu da eri sera, cum’è seguente:
À circa 14:15 u venneri, l’aviò di guerra israeliani hà bombardatu a casa di Ahmed Ayesh Salmi Al-Hashash (41 anni), in quale campava una famiglia di 7, cumprese i zitelli 5. Quartiere Musbeh, à norduvestu di Rafah, in u sudu di Gaza. Strip, chì hà causatu a distruzzione cumpleta di a casa, è a distruzzione tutale di dui casi adiacenti.Du individui 8, cumpresi i zitelli 5, è u so fratellu Abdul Malik, una famiglia custituita da membri 5, cumpresi i zitelli 3, campa in dui amianto. case tettu cù una superficie di 100 metri quadrati per ogni casa. Una quantità di case vicine sò ancu parzialmente dannighjate, è u civile, Ayesh Salama Mazyad Al-Hashash (71 anni), hè statu feritu, hè statu purtatu à l’Hospital Abu Youssef Al-Najjar, è e so ferite sò state qualificate cum’è moderate.
L’aviò di guerra israeliani hà bombardatu, cù dui missili, à circa 14:15 u stessu venneri sera, a casa di Samir Muhammad Matar Taha (62 anni), situata in Al-Zawari Street, à l’est di Abbas Al-Kilani Station, in Beit. Lahiya, Governatoratu di u Nordu di Gaza. A casa hè custituita di dui piani, è hè abitata da duie famiglie custituite da 8 individui, cumprese 4 zitelli è duie donne. U bumbardamentu hà fattu a casa distrutta cumplettamente, è gravi danni materiali sò stati causati à e case vicine, e forze d’occupazione avianu avvistatu un vicinu per u telefunu.
À circa 15:55 u stessu venneri, l’aviò di guerra israeliani bombardavanu, cù dui missili, a casa di Kamal Ahmed Abu Tair (61 anni), è 4 donne, è si trova in a cità di Abasan al-Kabira, à l’est. di Khan Yunis, chì hà purtatu à a so distruzzione cumpleta, è parzialmente dannatu una quantità di case vicine. E forze di l’occupazione avianu avvistatu i residenti per telefonu prima di l’attentatu.
À circa 16:20 di u stessu venneri sera, l’aviò di guerra israeliani hà bombardatu, cù dui missili, a casa di Hussein Muhammad Hassan Maarouf (58 anni), situata à nordu di Beit Lahiya in u Governatoratu di u Nordu di Gaza. A casa hè custituita da 3 piani. è trè famiglie di 15 campanu in questu. , cumprese 9 zitelli è 3 donne. U bumbardamentu hà fattu a casa per esse distrutta cumplettamente, è gravi danni materiali sò stati causati à e case vicine. E forze d’occupazione avianu avvistatu u pruprietariu di a casa per u telefunu.
À circa 16:20 di u stessu venneri sera, l’aviò di guerra israeliani hà bombardatu un appartamentu residenziale situatu à u quintu pianu in u latu nord-occidentale di l’edificiu Baniyas di 6 piani, situatu in u quartieru Al-Nasr, à punente di a cità di Gaza, chì hà risultatu A morte di Iyad Al-Abd Al-Hassani (51 anni) è u citadinu Muhammad Walid Muhammad Abdel-Al (33 anni), è u muvimentu li chjamava “Jihad Islamica”, è altri 5 citadini, cumpresi dui figlioli, sò stati feriti, è u bombardamentu hà causatu danni materiali à una quantità di case è strutture vicine.
À circa 20:30 di u stessu venneri, l’aviò di guerra israeliani hà bombardatu, cù dui missili, a casa di Mohammed Ali Hassan Yassin (60 anni), situata in a strada “Kashko”, à l’est di u quartiere Al-Zaytoun, à l’est di a cità di Gaza. A casa hè custituita da i piani 5, è ci campanu cinque famiglie. Hè custituitu di persone 24, cumprese i zitelli 10 è e donne 3. U bumbardamentu hà distruttu cumplettamente a casa, è danni materiali sò stati causati à e case vicine. Hè da nutà chì e forze di l’occupazione avvirtenu un vicinu per u telefunu prima di u bumbardamentu.
À circa 20:35 u stessu venneri, l’aviò di guerra israeliani attaccò, cù dui missili, a casa di Yahya Kamel Abu Obeid (46 anni), situata in u centru di Deir al-Balah in u guvernatoratu cintrali. individui, cumprese 6 donne. è dui figlioli. L’attaccu hà distruttu cumplettamente a casa, è hà causatu danni parziali severi à e case circundanti è e pruprietà di i citadini. A forza di l’esplosioni hà causatu danni à l’ambulanza è l’edificiu d’urgenza di u Ministeru di a Salute, è à l’edificazioni è i dipartimenti di l’Hospital Martyrs Al-Aqsa, à circa 120 metri di distanza da a casa destinata. L’attaccu hà feritu ancu dui travagliadori di l’ospitale: Khalil Al-Daqran (57 anni), chì travaglia cum’è supervisore di infermiera, è Hani Abu Swerh (47 anni), chì travaglia cum’è electricista in u dipartimentu di mantenimentu di l’uspidale. hè statu discrittu cum’è ligeru, è l’uspidale hà ricivutu 6 feriti, cumprese 4 donne è dui zitelli, chì a so cundizione hè stata descritta com’è ligera.
U Direttore Generale di l’Hospital Al-Aqsa Martyrs hà dichjaratu chì u dannu parziale hè accadutu in parechji dipartimenti in l’uspidale, cumpresu u dipartimentu di terapia intensiva.
Hè da nutà chì l’Hospital di Martyrs Al-Aqsa hè l’unicu spitali in u guvernatore cintrali, furnisce servizii à circa 350 000 persone. L’uspidale hè assistitu da circa 250 casi per ghjornu in u dipartimentu ambulatoriu, è u dipartimentu d’urgenza riceve 600-700. casi per ghjornu L’uspidale hè custituitu da 22 dipartimenti cù 191 letti.
À circa 1:30 a.m. d’oghje, sabbatu, aerei da guerra israeliani anu attaccatu, cù quattru missili, a casa di Salim Hasan Ismail Abu al-Ata (60 anni), situata in a strada al-Tawahin, à l’est di u quartieru di al-Shuja’iya, a est di Gaza City.A casa hè custituita da 3 piani, è duie famiglie campanu in ella.20 individui, cumprese 13 zitelli è duie donne. U bumbardamentu hà distruttu severamente u sicondu è u terzu pianu, è i danni materiali sò stati causati à e case vicine. E forze d’occupazione avianu telefonu à u pruprietariu di a casa per avvistàlu.
A circa 3:00 AM di u stessu sabbatu, l’aviò di guerra israeliani hà bombardatu a casa di Hazem Adel Muhammad Muhanna (60 anni), situata in vicinanza di a Moschea Yarmouk, à nordu di a cità di Gaza, trà elli ci sò 5 zitelli è 8 donne. U bumbardamentu hà fattu a casa per esse distrutta cumplettamente, è gravi danni materiali sò stati causati à e case vicine. E forze d’occupazione avianu avvistatu un residente di a casa per u telefunu.
À circa 10 ore 05 di u stessu sabbatu, l’aviò di guerra israeliani bombardavanu, cù dui missili, a casa di Faraj Fathi Ahmed Banat (39 anni), situata in vicinanza di a rotonda di Beit Lahiya in u guvernatoratu di u nordu di Gaza. 3 piani, è hè a casa di trè famiglie cumposti da 22 membri. , cumpresi 12 zitelli è 4 donne. U bumbardamentu hà risultatu in a ferita di duie donne, diverse ferite descritte cum’è minori, è a casa hè stata distrutta cumplettamente, hà ancu causatu danni materiali à e case vicine è a Moschea Sheikh Saad. E forze d’occupazione avianu avvistatu i residenti per u telefunu.
À circa 11 ore 45 di u stessu sabbatu, l’aviò di guerra israeliani bombardavanu a casa di i figlioli di u tardu Khader Radwan Muhammad al-Za’anin (66 anni), situata in a cità di Beit Hanoun in u guvernatoratu di u nordu di Gaza. A casa hè custituita da 3 piani, è 6 famiglie di 46 persone campanu in ella. , cumprese 30 zitelli è 6 donne. U bumbardamentu hà fattu a casa distrutta cumplettamente, è i danni materiali sò stati pruvucati à e case vicine, e forze d’occupazione avianu avvisatu i residenti per telefonu.
I dati indicanu chì e forze d’occupazione anu trasfurmatu e case residenziali protette da u dirittu internaziunale in miri legittimi per i so attacchi militari, chì sò attacchi chì cercanu a dissuasione è a punizione cullettiva in più di a so natura civile. Questu ùn hè micca cambiatu da a chjama di una persona chì dice di esse da e forze d’occupazione in certi casi riferiti in a dichjarazione per avvistà un membru di a famiglia chì a so casa o i so vicini sò destinati, o l’usu di i bombardamenti da i piani di surviglianza avvistà, cum’è dà i residenti circa 15 minuti, chì ùn hè micca abbastanza tempu per evacuà a casa, è l’abitanti à pena scappà a morte.Questu hè indicatu da a ferita di certi residenti, chì anu ricivutu un avvisu, è ùn sò micca capaci di purtà a so identità. carte è valori, chì face a distruzzione di a casa distrughje tutti i documenti è l’economie privatu in a famiglia, per ùn dì micca l’atmosfera di terrore chì pussede i residenti è i so vicini.
U Centru Al-Mezan nota chì e forze d’occupazione usanu deliberatamente cunchiglia cù capacità distruttive chì superanu di granu l’obiettivu da ghjunghje in causan deliberatamente danni à decine di case, strutture è proprietà vicine, è ùn si importava micca di a presenza di ospedali è strutture sanitarie. è sparghje deliberatamente u terrore in i cori di a sicura, cumpresi i pazienti in spitali.
Inoltre, a so insistenza à rinfurzà a chjusura è impedisce l’entrata di suminazioni umanitarii, chì minaccia di piantà i servizii di basa chì sò indispensabili per a vita di a pupulazione, indica a so intenzione di spinghje a Striscia di Gaza è i so abitanti in una catastrofa umanitaria chì influenza a ghjente è l’ambiente.
U Centru Al-Mezan per i Diritti Umani cundanna l’escalation di l’aggressione di e forze d’occupazione contr’à a Striscia di Gaza, è affirmeghja ch’elli commettenu gravi violazioni chì equivalen à crimini di guerra è crimini contr’à l’umanità, chì impone à a cumunità internaziunale di fà u so duvere di piantà. i crimini di guerra ch’ellu commette è travaglia per finisce l’impunità. In cunsiquenza, u Centru Al-Mezan chjama à a cumunità internaziunale, cumpresa a nazione araba è islamica è u populu liberu di u mondu, per piglià azzione urgente è efficace per prutege i civili è piantà i crimini di guerra.
“Mizan” chjama ancu à u Procuratore Pùblicu di a Corte Penale per investigà immediatamente i crimini chì e forze di l’occupazione cuntinueghjanu à fà in a Striscia di Gaza è quelli cummessi da u 2014.
تابع تفاصيل تدمير عشرات منازل المدنيين وتهجير قسري للمئات إثر العدوان في غزة وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع تدمير عشرات منازل المدنيين وتهجير قسري للمئات إثر العدوان في غزة
والتفاصيل عبر زمان نيوز #تدمير #عشرات #منازل #المدنيين #وتهجير #قسري #للمئات #إثر #العدوان #في #غزة
المصدر : عرب 48