تابع تفاصيل إضراب الأسرى وإنهاء استعمار الجسد وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع إضراب الأسرى وإنهاء استعمار الجسد
والتفاصيل عبر زمان نيوز #إضراب #الأسرى #وإنهاء #استعمار #الجسد
In u so libru “Restoring Humanity in the Experience of Hunger Strike in Palestine: The Revolutionary Self and Decolonizing the Body”, chì hè statu publicatu recentemente in inglese, Dr. Ashjan Ajour hè l’esperienza di a greva di a fame di i prigiuneri palestinesi, postu chì hè, cum’è ella dice, unu di i siti più impurtanti di resistenza viva per affruntà a struttura di u culunialismu di i coloni, chì hè rapprisintatu in u sistema carcerariu in u cuntestu di u forme di resistenza è di prutesta pulitica tistimuniatu in a storia cuntempuranea in parechje parte di u mondu, è hè una sperienza à traversu chì i prigiuneri Ella dice, turnendu u corpu, ricusendu l’alimentu, in l’arma principale chì hè usata per resiste à u sistema di prigiò. è a so struttura viulente.
U libru, chì hè natu cum’è una tesi di dutturatu è hà vintu u Premiu Internaziunale di Libru Palestinianu per l’annu 2022 per a categuria di libri accademichi, urganizata da u Monitor di u Mediu Oriente, discute l’esperienza o l’esperienze di a greva di a fame è u so impurtante impattu annantu à u contemporaneo. a storia pulitica, è furnisce una presentazione storica.Un riassuntu di l’esperienze glubale più impurtanti, è analizà cumu i sociologhi è l’antropologi anu trattatu u fenomenu di i grevi è u sughjettu puliticu assuciatu à stu tipu di resistenza.
In a so rivista, Al-Ajour hà mintuatu l’esperienza di i cumbattenti di u muvimentu “Suffrage” in Inghilterra è a greva di a fame in i prigiò britannici, l’esperienza di Gandhi, chì hà impegnatu in parechje greve di a fame in protesta contr’à e pulitiche coloniali britanniche, i Republicani Irlandesi. ‘ a greva di a fame durante u periodu 1917-1920, è ancu a greva di u 1973 quandu i cundannati irlandesi in a prigiò di Brixton cumincianu una greva di a fame di ottu mesi Morte di dece membri di l’IRA in a greva di u 1981 Ulrik Meinhof è l’Armata Rossa in Germania 1973-1975 Morte in prigiò di Holger Meinz in u 1974 A causa di a fame, è ancu a greva di 42 membri di u gruppu di resistenza antifascista “Gravo” in Spagna in u 1989, è a greva di centinaie di prigiuneri pulitichi in Sudafrica in u 1990 per dumandà una fine à a detenzione aperta indefinita è u dirittu à un prucessu equo.
L’investigatore passa per l’onda di greve di a fame in Turchia, in particulare una di e più grande di queste greve in a prigiò di Bucca in u 1996, a morte di 12 prigiuneri durante u periodu 2000-2001, è centinaie di leftists è altri detenuti chì sceglienu di fà a morte. en protesta contre leur isolement dans les prisons d’isolement du « type F », et la mort de plus de 100 prisonniers, ainsi que de leurs proches, qui ont fait grève à l’extérieur de leurs familles en solidarité avec eux.
U libru si ferma à l’esperienza di a Palestina, è si riferisce à a coincidenza di a greva cum’è un strumentu di lotta cù l’occupazione israeliana di a Cisjordania è di a Striscia di Gaza in l’annu 1967. A prima greva di a fame hè accaduta in a prigiò di Nablus in u 1968. quandu i detenuti anu fattu una greva per trè ghjorni in protesta contr’à e pratiche di batti è umiliazioni praticate da u serviziu di prigiò Israele contr’à elli. In u 1969, i prigiuneri in a prigiò “Ramle” anu fattu una greva chì durò 11 ghjorni per prutestà contr’à u trattamentu umiliante. U primu prigiuneru hè statu martirizatu per via di a so greva di fame in a prigiò “Ashkelon”, Abdul Qadir Abu al-Fahm in u 1970. , dopu Rasem Halawa è Ali al-Jaafari in 1980. In prigiò “Nafha”, è u martire Mahmoud Freitekh in prigiò “Jneid” in 1984, è u martire Hussein Obeidat in 1992 in prigiò “Ashkelon”.
U libru indica ancu chì, dapoi u 2012, hà seguitu una onda di “grevi individuali”, inizialmente realizatu da i prigiuneri di a Jihad Islamica, è dopu allargatu à i prigiuneri di tutte l’urganisazioni pulitiche, è sti grevi eranu in prutesta contru a detenzione amministrativa.
In questu sensu, discuteArabu 48U duttore Ashjan Ajour, per fà più luce nantu à u sughjettu.
“Arab 48”: L’impurtanza di u libru, in più di u fattu chì hè publicatu in inglese è cusì cuntribuisce à u trasferimentu di l’esperienza palestiniana à u mondu, inquadra ancu l’esperienza di a greva di i prigiuneri palestinesi accademicu. .

Ajour : U libru hè una cuntribuzione palestiniana à l’esperienza di a greva di a fame, è prova di mette in luce a filusufìa di a libertà di i strikers, è a so filusufìa di utilizà u corpu cum’è resistenza in a battaglia contr’à u colonialismu. U libru hè basatu annantu à un longu viaghju di ricerca durante u quale 85 interviste sò state realizate cù prigiuneri liberati, soprattuttu detenuti amministrativi, chì anu passatu una greva di a fame.
I prigiuneri cuntavanu e so sperienze in lunghe interviste cun elli, ogni intervista durava circa trè ore.A ricerca di u campu si stende ancu in trè volte, è l’aghju principiatu quandu facia parte di u muvimentu di sulidarità cù i grevi di i prigiuneri.L’entrevista include ancu i prigiuneri. e famiglie di i prigiuneri, i so avucati è i rapprisentanti di u muvimentu captive, chì si stende trà 2015-2018.
U documentu hè in fondu a mo tesi di PhD in u dipartimentu di sociologia di Goldsmiths, Università di Londra, chì aghju diventatu un libru publicatu in Londra.
U libru hè ghjuntu à riflette a filusufia presentata da i strikers stessi per a so liberazione per via di sta pratica di usà u so corpu per ricusà u prughjettu di u saccheghju da i culunialisti, è a resistenza in stu casu hè un prucessu di risturà sta umanità.
Quì, vogliu nutà chì sta resistenza hè un statu cuntinuu di realizazione di l’umanità in fronte à u saccheghju cuntinuu chì hà da scopu di arrubballu, cum’è a viulenza culuniale è u più grande culunialismu esiste fora di a prigiò è a viulenza di u carcelariu hè una continuazione di lu, mentri a greva di a fame hè una di e forme di resistenza inventate da i prigiuneri è hè una continuazione di a resistenza situata fora.
L’idea di colpi, sicondu a filusufìa di i prigiuneri, hè a ristaurazione di a sovranità nantu à u corpu chì u colonizzatore hà imprigiunatu, arrubatu è abusatu, è a resistenza hè u mezzu per quale a sovranità hè restaurata nantu à u corpu, è a risturazione di u corpu. L’umanità citata in u titulu hè u prucessu in quale hè furmatu l’autore rivoluzionariu, è in u prucessu di restaurazione di l’umanità si forma l’autore rivoluzionariu impressiunanti L’esistenza di i prigiuneri hè ottenuta per mezu di u prucessu di trasfurmazioni da una vittima in un sughjettu rivoluzionariu attivu. U prucessu di trasfurmà da una vittima in un sè rivoluzionariu attivu permette à u palestinianu di resiste à u sistema di prigiò attraversu u so corpu per ricuperà a sovranità nantu à ellu è restaurà l’umanità mirata.
“Arabi 48”: A copertina di u libru hà una storia è un significatu ancu …
Ajour: A copertina di u libru hè stata cuncepita da a mo figliola Tala, chì studia l’arti, è porta ancu u simbolicu, cum’è trè fiori sfarenti s’abbraccianu, ognunu di i quali hà u so significatu in a cultura palestiniana. U scopu, mentri u narcissus simbulizeghja u viaghju in a prufundità di l’autore chì i prigiuneri s’impegnanu per scopre e risorse di sè è a forza. È u libru parlava di u viaghju di i prigiuneri trà tulipani, girasoli è narcisi in un viaghju simbolicu à a libertà, u dolore è l’autoformazione.
Arabu 48: Avete dettu durante a celebrazione di a vittoria di u “Premiu di u Libru Palestinanu” chì sta vittoria hè un tributu à i prigiuneri, perchè u libru ùn saria micca pussibule senza a so lotta prima è senza a so cuntribuzione è a cuuperazione ancu …
Ajour: Hè veru, u libru hè u fruttu di a lotta di i prigiuneri palestinesi, è documenta un capitulu impurtante in a lotta umana glubale chì hè stata longa assente, u primu di quale hè a lotta di i prigiuneri è e so lotte in fronte à l’abusu. di a prigiò è di i carcerieri, è quelli chì anu registratu l’eroichi umani chì meritanu di inchinarsi davanti à elli.
Ci vole à nutà quì chì u mutivu principale chì hà incitatu i prigiuneri à participà è à risponde à a ricerca, cum’elli dicenu, hè chì vulianu chì sta ricerca documenta a so sofferenza, è chì stu libru sia testimone di ciò chì succede in Palestina. , è s’aspittavanu chì i so stori è e so narrazioni chì eranu distorte è silenziate seranu trasmesse. È mi ricordu chì unu di i prigiuneri ch’e aghju scontru hà dettu chì a propaganda israeliana ci hà fattu terroristi, razzisti è suicidi, è per mezu di i nostri tistimunianzi vulemu dimustrà quale. u veru terrorista hè.
“Arab 48”: Hè impurtante di mette a lotta di i prigiuneri palestinesi in i prigiuneri israeliani in un cuntestu storicu cum’è parte di a lotta contr’à e forze di u colonialismu, l’occupazione è l’inghjustizia in u mondu, è cum’è una avanguardia di a resistenza è a lotta umana. per a ghjustizia, a liberazione è a libertà…
Ajour: U fenomenu di a greva di a fame ùn pò micca esse capitu cum’è una battaglia senza mette in u cuntestu più largu di a lotta palestiniana è a so resistenza contru à un culunialismu di coloni assassini è sradicati. l’esperienza di cunfrontu trà u culunizatore è u culunizatu chì s’intensifica in a battaglia di i grevi, induve u prigiuneru cunfronta cù u so corpu una macchina culuniale, è cù questu cunfrontu ch’ellu face cù u so corpu individuale, intensifica a resistenza cullettiva.
“Arab 48”: A ricerca hà trattatu di a greva di a fame in u quadru di trasfurmà u corpu in un’arma primaria in a battaglia ineguali trà u prigiuneru è u carcerariu, è a vittoria di u spiritu è a mente cù u so “spiritu” morale rinfurzatu. da a causa naziunale è umana chì u prigiuneru lutta è li dà sta forza è a fermezza legendaria…
Ajour: A greva di a fame hè stata aduprata da i prigiuneri cum’è un mezzu di prutesta è di resistenza dapoi u 1967, è hà subitu cambiamenti in linea cù i cambiamenti pulitichi assuciati à u sviluppu di u muvimentu di resistenza palestinese.
Fora di a prigiò, ancu, ci hè una calata di l’azzione cullettiva in favore di l’azzione individuale, o ciò chì hè diventatu cunnisciuta cum’è “operazioni individuali”. Ciò chì vogliu dì hè chì in u periodu post-Oslo, a decadenza di a lotta naziunale cullettiva, è a frammentazione di l’urganisazioni cullettive, apparsu greve individuali, u primu à 55 ghjorni, per più tardi più di 100 ghjorni.
Hè vera chì i grevi individuali parenu à prima vista un attu individuale è sughjettivu, ma u discorsu di i prigiuneri in striking rapprisenta è riflette u so cullettivu secondu a so sperienza individuale, vale à dì, sò mutivati da e pulitiche rivoluzionarie palestinesi contr’à u culunialismu di i coloni. cum’è e so pulitiche è a retorica eranu sfarente da u discorsu d’Oslo chì strinse a resistenza à l’idea di statu.
L’idea hè chì, ancu s’è i grevi sò individuali, implicanu una dimensione cullettiva prufonda, cusì ch’elli eranu una leva per u rinnuvamentu di a lotta pulitica cullettiva.On si vedeva chì quandu Bilal Kayed di u Fronte Populare, si vede tuttu u mondu fronte in sulidarità è greva cun ellu ind’è e prigiò, vale à dì chì a greva individuale hè una leva, da rinnuvà a greva cullettiva è un modu di mantene.
Issi individui chì facenu i grevi riaccendenu a fiamma di a lotta cullettiva in prigiò è fora di e prigiò, è sò a marea rivoluzionaria chì cunfirma chì a resistenza cuntinueghja perchè a nostra esistenza hè una « vittima » s’ellu ùn ci hè resistenza, ancu s’ellu hè individuale.
“Arab 48”: Forse questu riflette l’unicità di l’esperienza palestiniana, cù a so prufundità è a larghezza di u scopu puliticu, è a diversità di e so lezioni cullettive è individuali in u so tempu storicu …
Ajour : U libru parla di a filusufia di a greva, chì aghju chjamatu a tecnulugia è a creatività di i prigiuneri, o a tecnulugia di a resistenza, vuluntà, mente è anima.
Dunque, da u so puntu di vista, u culunizatore ùn pò micca cuntrullà sti risorsi non-materiali, è per elli, se u spiritu ùn hè micca rottu, inevitabbilmente seranu vittorie.Quandu dicemu a raghjoni, questu significa a cuscenza rivoluzionaria in u sensu di u so rivoluzionariu. pulitiche ligati à a resistenza cullettiva è à l’autodeterminazione palestiniana, è ancu l’idea di u spiritu ùn hè micca una idea gelatinosa. U corpu hè l’infrastruttura nantu à quale tutte l’operazioni di resistenza ottenenu è suscitanu l’idea di spiritu, mente è vuluntà. .
Pruvatu di mette in luce issi risorsi immateriali chì splodavanu trà i prigiuneri, armandu u corpu è questu li fece ghjunghje à a libertà, è sti risorse eranu infrangibili, malgradu tutte e forme di viulenza chì i culunizatori praticavanu nantu à u corpu, ùn pudia micca. rompe u spiritu di i prigiuneri. In u so parè, u so corpu ùn hè più u scopu di u culunizatore, ma piuttostu u ruttura di u spiritu, è per quessa rinfurzanu u spiritu à a spesa di u corpu.
Di listessa manera, u cuncettu di fermezza per elli hè un cuncettu pivotale in issi dicotomii, chì hè di cuntinuà a battaglia, di cuntinuà, è di cuntinuà a greva. In quantu à i fatturi chì l’anu aiutatu à fermà, sò u discorsu di a resistenza, u so discorsu. credenze, è a cultura palestiniana di resistenza chì li hà furmatu.
“Arab 48”: Ùn ci scurdemu micca l’interazzione di u muvimentu di massa cù a greva di a fame è a capacità di i prigiuneri di spustà a strada è di creà un statu di sulidarità di massa…
Ajour: L’idea di u studiu, è dopu u libru, hè urigginatu da u fattu ch’e aghju fattu parte di u muvimentu di massa in sustegnu à a greva di i prigiuneri. Aghju participatu à manifestazioni, manifestazioni è altre operazioni di sulidarità. Senza dubbitu. , i muvimenti di sulidarità è di sustegnu anu ghjucatu un rolu maiò à sustene è rinfurzà a fermezza di i prigiuneri.
Anu parlatu durante l’entrevista di cumu a sulidarità di massa era cum’è u pulmone da quale si respira, è chì hà approfonditu u sintimu chì u so populu ùn li lasciava micca solu in a battaglia. Micca solu da u populu palestinianu, ma ancu in u mondu sanu, chì hà rinfurzatu. a pusizioni di i prigiuneri in i negoziati, è mette pressione nantu à Israele, chì ùn vole micca chì i prigiuneri in greva di a fame mori in i so prigiò.
Dr.. Ashjan Ajour: Hà ottenutu un BA in lingua è literatura inglese è un master in gender cun distinzione in 2012. Hà travagliatu cum’è prufessore part-time à l’Istitutu di Studi di a Donna. A so tesi di maestru hè publicata in un libru publicatu da u Muwatin. Istitutu per a Democrazia è i Diritti Umani in u 2014, intitulatu: “Representations of Power.” è a cunniscenza in u discorsu di l’urganisazione di e donne liberali. “In seguitu hà ottenutu un PhD da u Dipartimentu di Sociologia (Goldsmith College) à l’Università di Londra in 2019, è u so libru “Risturà l’Umanità in l’Esperienza di a Strike di Fame in Palestina: L’autore rivoluzionariu è a decolonizazione di u corpu” hà vintu u “Premiu di u Libru Palestinanu”.
تابع تفاصيل إضراب الأسرى وإنهاء استعمار الجسد وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع إضراب الأسرى وإنهاء استعمار الجسد
والتفاصيل عبر زمان نيوز #إضراب #الأسرى #وإنهاء #استعمار #الجسد
المصدر : عرب 48