اخبار

“منع الأصوات الفلسطينيّة في الحيّز العام”

تابع تفاصيل “منع الأصوات الفلسطينيّة في الحيّز العام” وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع “منع الأصوات الفلسطينيّة في الحيّز العام”
والتفاصيل عبر زمان نيوز #منع #الأصوات #الفلسطينية #في #الحيز #العام


“Li aghju dettu ch’e eru ebreu è chì s’ellu mi trovanu culpèvule, un tribunale tedesca ammintà un Ghjudeu per “antisemitismu”. Aghju dumandatu à chjarificà ciò chì significava “manifestazione”. gruppi di diritta è fascista uni pochi di mesi fà, in quale a pulizza ùn hè micca intervenuta per nunda ?Eccu Rossu A faccia di u ghjudice timida. Joe, un ingegnere ebreu americanu*.

“A pulizza ci hà circundatu in a piazza Hermann senza avvisu, mentre chì u mo amicu è eiu stavamu cun l’altri. Ùn avemu micca infurmatu di u mutivu. A maiuranza di quelli intrappulati in u circhiu avianu caratteristiche arabe, è certi portavanu a keffiyeh. A polizia. ancu firmatu parechje persone cù e caratteristiche arabe, chì eranu surti. ” Solu da a stazione di metro, li trascinò in u circondu assediatu, ancu s’ellu ùn anu fattu nunda “. Matilda, una studiente universitaria tedesca.

“Pensu chì ùn saria micca scunfittu, ùn importa micca quantu decisioni inghjuste sò state emesse contr’à i Palestiniani da l’autorità tedesca. Eru certamente sbagliatu. Cum’è un Palestinianu Sirianu chì campava in u campu di Yarmouk, è era oppressu da u regime sirianu, cunnosci stu sintimu. Senza esagerazione, mi sentu simili sentimenti di paura. Cumu puderia micca Per dimustrà? Cumu! U “argumentu” chì anu utilizatu per prevene manifestazioni hè ciò chì m’hà fattu u panicu, perchè hè sempre utilizable: “Probabilmente una manifestazione hè anti – Semitica “. Khaled, un studiente universitariu è rifuggiatu palestinanu.

Durante una manifestazione in sustegnu à a Palestina in Germania (Getty Images)

A fine d’aprile 2022, a polizia di Berlinu, a capitale tedesca, hà pruibitu tutte e manifestazioni in sulidarità cù a Palestina, chì generalmente venenu à ricurdà a Nakba palestiniana in maghju. 2022. Chì era destinatu à esse urganizata da u gruppu “Voce ebraica per una pace giusta in u Mediu Oriente”, ma assai Palestiniani, in più di l’attivisti stranieri in Berlinu, anu insistitu à prutestà è spressione u so rifiutu di a pruibizione, roaming u Quartiere Neukölln, chì hà una maiurità immigrata, è chì porta a keffiyeh o Purtendu a bandiera palestina in l’anniversariu di a Nakba u 15 di maghju di u 2022.

In quellu ghjornu, a polizia tedesca arrestò 115 persone accusate di “participà à un avvenimentu illegale”. Qualchese scontru cù l’autorità tedesche, ma 12 attivisti maschili è femini anu decisu di andà in tribunale, è si sò urganizati in un gruppu chì hà publicatu. dichjarazione di firmà nantu à a so propria paginaIn questu, anu manifestatu u so rigettu assolutu di a pruibizione di manifestazioni in l’anniversariu di a Nakba, è criticatu “u cumpurtamentu di u guvernu di Berlinu è a so complicità cù u statu tedescu, chì hè un cumpagnu in l’oppressione cuntinua di u populu palestinianu”. “Cù stu prucessu, a criminalizazione di a sulidarità cù a Palestina da u guvernu di Berlinu righjunghji un novu livellu di escalazione”, mi dice Matilda, un attivista tedesco di u gruppu, chì sottolinea chì “questu hè una espressione di un attaccu tutale à i basi di basi. diritti demucratici in assemblea, è libertà di spressione “.

A polizia è l’attivisti arrestati in piazza Hermann (“Arab 48”)

In questu rapportu, aghju fattu luce nantu à ciò chì hè accadutu l’annu passatu, in quantu à a prevenzione di manifestazioni, è l’arresti è i prucessi chì sò attualmente in scena in Berlinu, parlendu cù trè attivisti chì anu decisu di sprime a so prutesta, facendu appellu à i tribunali tedeschi. cum’è hè statu dichjaratu in a so dichjarazione dispunibile di sulidarità da firmà, Dopu à un brevi recounting di a Nakba è l’oppressione sistematica d’Israele di i Palestiniani: “So noi – attivisti, urganizatori, è citadini di Germania, i Stati Uniti, Pulonia, Siria, è A Palestina, i cristiani, i musulmani, i Ghjudei è i non-credenti – urganizemu per luttà. Sostenemu quelli oppressi in un ghjornu. ” A Nakba Supportemu quelli in sulidarità cù a Palestina in Berlinu, chì s’opponenu à i tentativi di a Germania di sguassà u storicu palestinese. memoria.

bloccu subitu

In quellu ghjornu, Khaled è Matilda eranu trà l’attivisti chì anu decisu di vaghjime in u quartiere Neukölln in Berlinu, induve si trovanu a cumunità è parechji ristoranti è buttreghi arabi, è anu purtatu a keffiyeh palestiniana, cum’è espressione di u so rifiutu di a decisione di pruibisce e manifestazioni in l’anniversariu di a Nakba. “.

Khaled mi dice chì dopu avè bevutu caffè in unu di i caffè di a zona, è una breve visita accumpagnata da Matilda, anu decisu di andà in a Piazza Hermann, chì hè una di e piazze famose in u quartiere, induve parechji avvenimenti è attività. sò generalmente tenuti, ma hè statu scuncutatu da a prisenza tamanta di centinaie di agenti di pulizza è di decine di i so vitture.In più di a prisenza di certi ghjurnalisti, cum’è s’elli aspittàvanu un avvenimentu.

Attivisti assediati da a polizia (“Arab 48”)

“Avemu subitu subitu nutatu chì ci era più presenza di a pulizza chè u solitu quellu ghjornu”, dice Matilda. “I veiculi di a polizia eranu in ogni locu, è i pulizzeri portavanu vestiti protettivi pesanti. Avemu scontru altri amichi quì, avemu parlatu un pocu, è andavamu à andate inseme per shawarma, ma prima Per pudè lascià a piazza, eramu subitu circundatu da a polizia, era assai caòticu “.

“sgrazia commedia”

In quantu à Joe, era accumpagnatu da trè amichi ebrei, è postu ch’elli campanu tutti in una zona vicinu à a piazza Hermann, anu decisu di vaghjime ancu quì, soprattuttu dopu avè saputu di a pruibizione. segnu chì simbulizeghja a Palestina, è disse: “Quandu avemu avvicinatu, avemu vistu centinaie di pulizzeri chì stavanu attornu, alcuni di elli cù l’attrezzatura di rivolta, ma ùn ci era micca una riunione chjaru di persone, è malgradu questu, aghju vistu cumu a polizia arrestava alcuni, unu. di quale portava a bandiera palestina, è aghju vistu cumu era rimproveratu da a polizia durante u so arrestu.

Joe aghjusta: “Eru nantu à a mo bicicletta, è vulia passà à u centru di a piazza per seguità da vicinu ciò chì passava, ma in pochi minuti, a pulizza, senza avvistà, o dà alcuna informazione, ci hà arrestatu è ci hà purtatu in un cerculu chì circundava i detenuti. A so scelta di persone era casuale. C’eranu cumpratori trà noi, è ancu famiglie “.

A polizia circonda i manifestanti (“Arabi 48”)

Khaled conta i dettagli di l’arrestu caòticu è a brutalità di a pulizzia di certi, dicendu: “Ci era circa 30 persone intrappulati in u stessu cercolu. Hà furnitu à a so fidanzata una buttiglia d’acqua minerale, ma a polizia hà rifiutatu di lascià lascià u precintu, cusì Hè statu arrestatu cun noi. A pulizza hà brutalizatu alcuni durante l’arrestu, in particulare quelli chì portavanu keffiyehs, mentre li trascinavanu cù a forza in i veiculi di a polizia “.

Cuntinueghja: “Avemu stati intrappulati per circa duie ore, dopu ci anu dettu chì avemu participatu à una riunione illegale, è duvemu andà unu à unu per registrà e dati, sia vuluntarii sia per forza”.

“profiling razziale”

Matilda si riferisce à a dichjarazione di a polizia di Berlinu, emessa u 12 di maghju di u 2022, in quantu à a pruibizione di 5 diverse riunioni per commemorare a Nakba, è nota chì a dichjarazione si riferisce à “l’altu livellu di emozioni”, è questu spiega, in u so opinione, a vista razzista di a polizia di Berlinu versu l’Arabi, È si dumanda cun disappruvazioni: “A natura di e manifestazioni, qualunque sia, hè di solitu emotiva, ma l’emotività di i tedeschi hè cunsiderata legittima quì, mentre chì l’emotività di l’Arabi. hè uguale a vuluntà di aduprà a viulenza?”

Matilda cuntinueghja a so discussione nantu à u razzisimu di a polizia tedesca, in particulare in u quartieru di Neukölln: “Parechji Palestiniani è Arabi campanu è travaglianu quì. A polizia di Berlinu hà diritti speciali in dui lochi in u vicinatu chì sò” minacciati di crimine “, secondu. a so definizione, chì li permette, per esempiu, di esaminà e persone, “indipendente di i sospetti”. A polizia in questi spazii hè cunnisciuta per aduprà a tattica di profilazione razziale “.

Cumu sò ritenutu rispunsevule per qualcosa chì ùn aghju micca fattu?

In questu cuntestu, Khaled m’hà dettu: “Aghju vistu più di una volta a viulenza di a pulizzia in Siria, è ancu in Germania, ma quandu ci hè una materia ligata à a causa palestiniana in Germania, a viulenza di a pulizzia raddoppia, secondu e manifestazioni ch’e aghju vistu. per diverse ragioni”.

U rifuggiatu palestinianu Khaled ricorda chì “u futuru in Berlinu hè terrificante”, aghjustendu: “Questu hè ciò chì mi soprafface quandu pensu à questu avvenimentu. Cumu possu esse punitu per qualcosa chì ùn aghju mancu fattu? A suppressione di a libertà di spressione in quantu. a causa palestiniana in Germania si svolge in terribili passi legislativi “.

Parte di un stand-in durante u prucessu di attivisti (“Arab 48”)

Joe cunfirma i suspetti di Matilda è Khalid.

“Aghju vistu almenu dui casi induve e persone chì portavanu una bandiera[palestina]o chì portavanu una keffiyeh, sò stati attaccati, o sò stati assai assaltati”, aghjusta Jo.

Pruibisce e voci palestinesi in a sfera publica

A pulizzia hà fotografatu è pigliatu i dati di i detenuti, dopu avè minacciatu di utilizà a viulenza per mezu di “misure coercitive” s’ellu ùn anu micca cooperatu, è “i trattava cum’è criminali”. duveranu stà in a so casa per 24 ore, eccettu per l’urgenza, altri anu ricevutu struzzioni L’ingressu à Neukölln è u distrittu vicinu di Kreuzberg hè ancu pruibitu per 24 ore.

(“Arabu 48”)

Matilda dice nantu à questu, chì a pulizza, “affare per questu modu, per evità un periculu, o per impedisce a cummissione di un crimine criminale”, è nota chì “questu riflette cumu si trattanu cù i Palestiniani è i persone di sulidarità in Berlinu, è chì a nostra prisenza sola hè criminalizata, è hè vistu cum’è una minaccia. ” per “sicurità è ordine publicu”.

È ella affirma: “Questu incarna un tentativu d’intimidazione, è un spettaculu di putere da a polizia. Hè una cunsequenza logica di a pulitica tedesca prevalente, chì prova cù tutte e so forza per impedisce l’emergenza di voci palestinesi in a sfera publica. .”

Qualchì tempu dopu à e manifestazioni citate, i mail sò ghjunti da a pulizzia chì dicenu chì 25 di quelli arrestati quellu ghjornu sò stati multati. Khaled, Joe, Matilda è altri 9 anu decisu di ricusà di pagà l’ammenda stimata à più di 300 euro per persona, è di andà in tribunale cum’è un muvimentu di prutesta contr’à l’arrestu è a viulenza accaduti, in più di spressione u so rifiutu di impediscenu di esercitassi a libertà d’opinione è di manifestazione, chì hè garantita da a custituzione tedesca.

oppressione di i Palestiniani; Un strumentu per arrivà à patti cù u passatu

Joe m’hà dettu chì a so vista cum’è attivista ebraicu hè chì parechji pulitici in tutta l’Europa equiparanu deliberatamente Israele cù ebrei, perseguite pulitiche fasciste, utilizanu lingua razzista è antisemita, è mantenenu forti ligami cù Israele. In questu modu, ponu evità ogni accusazione di antisemitismu, cum’è u presidente Ungherese è l’estrema destra, Viktor Orban, un amicu strettu di u Primu Ministru israelianu, Benjamin Netanyahu.

Ellu rimarca chì avà praticanu u so razzismu contr’à l’immigranti, in particulare i musulmani, sottu u preghjudiziu di “luttà à l’antisemitismu”, è ammenta chì a Germania usa u razzisimu contr’à i Palestiniani com’è strumentu per a riconciliazione cù u passatu.

“A polizia hà rimproveratu quelli chì portavanu a keffiyeh”

Affirma chì ùn ci hè micca ghjustizia per impedisce à i Palestiniani di u so dirittu legittimu di participà à l’attività pulitica, o di commemorazione di a Nakba, è cummenta annantu à questu dicendu chì “a pruibizione di qualsiasi critica di Israele serve principalmente à i teorici di a cuspirazione antisemita. … chì mette i Ghjudei in periculu, più chì li prutege “.

Per a so parte, Matilda vede a materia in modu simile, è affirmeghja chì Israele è Ghjudaismu sò sempre più assimilati in Germania, è l’interessi geopulitichi è ecunomichi sò priurità nantu à i diritti umani è a vita di i Palestiniani; Per d ‘altra banda, nota una sulidarità crescente cù i Palestiniani, è chì grazia à l’attivismu palestinianu in u mondu è a documentazione è a publicazione di i crimini d’occupazione in Internet, più persone cumincianu à interrogà a pulitica tedesca versu Israele.

Ella indica a furmazione di una alleanza distinta in Berlinu, è dice chì “a diaspora palestina in Germania hè in crescita, è i gruppi di sulidarità ebraica cum’è a Voce ebraica o l’Alleanza ebraica aiutanu à incitarà più tedeschi à ricunsiderà i so punti di vista”.

I prucessi cuminciaru à a mità di ferraghju 2023, è a prima sessione hà vistu una presenza di sulidarità rimarchevule, postu chì i diritti basi di a libertà di spressione sò stati affirmati, è a pruibizione di manifestazioni di Nakba hè stata rifiutata. Mentre Matilda è Khaled aspettanu e so sessioni di tribunale à a fine di marzu è d’aprile 2023, u prucessu di Joe hè finitu cù l’annullamentu di a fine finanziaria.

Jue è u tribunale hà sustinutu chì a pruibizione di manifestazioni era contru à a prumuzione di a libertà d’espressione in Germania, è chì era una impudenza razzista di dà stu dirittu à i nazisti chjaramente antisemiti mentre u pruibizione per i cummemorazioni di a Nakba.

Manifestazione di sulidarità cù a Palestina in Berlinu (Gettyimages)

Joe m’hà dettu ch’ellu avia preparatu un documentu per esse lettu à u tribunale, in quale ellu spiegà u so puntu di vista, cum’è ebreu, nantu à a pruibizione di manifestazioni, è u razzismu chì hè trattatu cù i Palestiniani in Germania, sottu u preghjudiziu. di “luttà antisemitismu”, ma a sessione di a corte durò solu 30 minuti à u più, è ùn era micca pussibule di Si pò leghje, ancu s’è u ghjudice hà vistu, per curiosità.

Trè altri prucessi di attivisti palestinesi è un sirianu sò stati rinviati finu à chì i tistimunianzi di i pulizzeri è altri sò stati dumandati, per verificà parechji ditaglii, cumpresu se a polizia hà veramente dumandatu di lascià u locu prima di assedià i detenuti o micca, chì ùn hè micca statu discutitu U prucessu di Joe. , chì hè statu risoltu è l’accusazione hè stata rapidamente abbandunata.

À u turnu, Khaled dici chì ùn hà micca un sentimentu pusitivu annantu à u prucessu, ma malgradu questu, andarà è elencu tuttu ciò chì hè accadutu “senza aghjuntu o omissione”.


* I nomi di l’attivisti citati in u rapportu sò fittizi, postu chì i so nomi veri sò stati rimpiazzati cun elli, per priservà a so privacy è a so sicurità.


تابع تفاصيل “منع الأصوات الفلسطينيّة في الحيّز العام” وقد تم طرح الخبر عبر عرب 48 .. تابع “منع الأصوات الفلسطينيّة في الحيّز العام”
والتفاصيل عبر زمان نيوز #منع #الأصوات #الفلسطينية #في #الحيز #العام

المصدر : عرب 48

السابق
“جبهة الخلاص” ترفض الاعتراف بالبرلمان الجديد
التالي
مواجهات واعتقالات بالضفة والقدس

اترك تعليقاً